吾點牙...係咁落rAIn.... 要出街牙....金日33號風牙... 好悶牙....金日係咁正日記.. 我個日記好令牙... 嘻嘻...悶死... 吾打主... bIBI....* *
金日11點30起左身... 睇電視lu.... 睇睇下.monkey打黎..傾計....>v<" 傾左一陣... 要打比紫菜搵佢著我影學生相牙... 馬煩..fuCk.∼ 影元快快地番堅企... 紫菜入黎電頭髮...>v<" 好啦.電元搵黃咩.... 去左文具鋪到買波...*! 買左,打左一陣.. 悶死囉.... 跟主去左我屋企玩... 幾好玩....係到玩(uno)牙.... 係咁lu biBI...~!