我今日就番左去小學啦...
超開心牙*
有好多人番左牙``
有c.m啦,薯頭(p.m),魚蛋頭(f.m),小恩子,高妹,狒狒B,小雞雞,呂鼎,李耀肥,馬鈴薯...等等..
仲有好多都講吾曬牙..//
但係超失望牙..有幾個都冇番喎..
牙何滴滴啦,吾覺涼啦,朱扒,lau之之...佢地都冇番到...
算..都係吾講d傷心野
我同狒狒B佢地都去左2c班搵牙士多啤梨頭(我地六年級ge班主任)痴飲痴食牙
佢自己整架d野...絕對吾會差過ms ting果d啦..我都係第一次食架咋~~
嘩卡卡..]]]
但係都比我見到我個小學校長--------西蘭花頭 嘔牙((
D miss同牙sir見到我都走黎勁問我野呀...
我真係受歡迎牙..
哈哈
|