今日去左同ceci,ivy行街街牙..
勁早就去左唱k......
呵呵..唱左勁耐...使咩驚牙..我唱得咁好聽..哈哈 -v-
之後ivy話佢要同牙媽飲茶....食s啦....飲尿啦
冇計啦..咁我同ceci就諗住去times square影貼紙相喎..
點知..我同佢都吾知點去牙..................咁我同佢就問牙santa clause喇..
好釆..不過佢講完我地都吾知點去...o曬..
我地都係盲中中咁去到...阿門...
我地去到啦..但係我地吾知應該去第幾層喎
又去問人..條友話係九樓喎...咁上去囉
點知..都冇ge..玩牙?!問過第二個啦..
佢話吾知係八樓定九樓喎,,去死啦你..(但係我忍住左..)
吾覺意..比ceci見到...好釆到爆..
入去啦!!但係......(le part省略左去...)
去買33 lu..
我由買到落腳牙..
買左33啦..
藍色ge尖頭平底鞋啦...(我覺得幾靚架*)
一頂cap帽..
一個袋袋..(遲d番學就會見到架喇``)
同埋一條泡泡裙牙..好令架
我好耐都冇着裙出街喇..(beside of校服)
不過我覺得好得意架..好令..咁咪買囉..
哈哈..等我遲d買多幾條啦.. |