首先...我要向你講一聲對吾住,
我講對吾住ge原因吾係話我做左d對你吾住ge野,
而係我覺得我地冇向你交代清楚,
雖然我地已經冇同你玩都有一段時間,
但係我覺得都係要講清楚..
以下le d說話係我想同你講ge (以下ge說話你可以吾 agree,但係請睇我寫ge最後一次)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
之前,我地幾個的確有曾經快樂ge時候,
le樣野冇第二d人比我地更清楚,
講真啦..係我地四個之中,
相信我地幾個最就ge.......就係你,
當中,,,我地都從冇任何怨言,
你想做d咩野,想去邊度...我地都陪你,,遷就你....
但係...你吾珍惜...我地對你ge好,
當你哭...我地都放下要做ge工作...黎陪你...氹你開心...一直咁鼓勵你...
你驚...我地替你擔心...你開心...我地絕對比你更開心...
即使你之前同人地話我吾去理人ge感受,
之後我比cynthia鬧我..話我吾應該係le個時候講le d野...
我同佢講話''我只係講事實姐''
cynthia同我講''你再係咁樣,你會冇曬所有朋友牙''
當時..我哭了.. 我吾係驚冇曬朋友牙...而係因為我當你係fd先對你講事實牙...
可惜..你再次冇去珍惜..
(係我地講野果陣..你只會講我地三個..你忽略左Pinky..咁我想問下你..你認為咁樣又會係對邊個吾住多d呢??係le d事上面又會係邊個比較吾理人地ge感受呢??)
請你吾好當自己係一位聖人牙,
你曾經淨係同ivy講過''我遲d就同eunice佢地一齊喇,,我已經冇心同cathy佢地幾個玩喇''
但係你係我地面前就扮開心,
你知吾知..你果陣時ge虛偽笑容係幾咁醜牙??
我地吾需要你去施捨,去同情牙..你簡直係侮傉緊我地幾個牙!!
你當你係邊個牙??我地冇左你吾死得架,
我地當你係寶,你就當我地係草,
你令我第一次因為你而感到醜牙...係因為你對待我地幾個ge心而覺得醜牙!!
即使係我地吾同你一齊之後,我地都冇叫人地吾好同你玩,講你ge衰野..
有一日,我番學ge時候見到晶晶,
佢問我''果日牙ceci哭得好勁牙,你地做咩整哭佢牙..你地吾係好朋友咩??''
我答佢''係咩??你有冇問佢點解牙??''
佢話''你地咁衰架..整哭人架''
我話''吾該你吾知點解就吾好講啦..你知道我地之間ge野咩??''
之後我都冇再多講...
只係吾想我地ge野會影響到你同第二d人ge感情...
最後...都希望你同第二d人玩真係會開心啦,
比同我地一齊開心更好...
仲有...希望你會學到珍惜所有野,
吾單止要珍惜...仲要去接納同適可而止
|