E...老師都講大話ge~~
又話上次唔合格ge人全部都唔合格
E+我合格左呀
總要好過之前個小測
57分,,,之前53分(我從未見過自己敢"高"分架)
不過係中學算係敢啦
成班得個半班人合格
我算好采lu
呵呵~
今日測英文.,,好似易過中文..但又唔係好易,,,一般啦~
再測普通話,,都OKge~
放左學留堂
琴日欠交功課.,,,So..
夜晚,,溫MATH>33<
MATH實唔合格~~~!!!
信我啦~一定唔合格
聽天由命啦~