2006 年 12 月 6 日 星期三 晴天
[好HAppy亞......]
..今日怡比人話佢食x..唔知佢記左d咩過... 星期5唔洗番..因為去檢查... 不過我好驚..驚個"比"有d野.. 希望唔好啦... 番到home啦...到5點紀去買野,,,, 又比我see到xx略.. 之後同michelle傾左陣.. 傾左1個鐘,,>3< 打唔知打咩..唔打啦
..今日怡比人話佢食x..唔知佢記左d咩過...
星期5唔洗番..因為去檢查...
不過我好驚..驚個"比"有d野..
希望唔好啦...
番到home啦...到5點紀去買野,,,,
又比我see到xx略..
之後同michelle傾左陣..
傾左1個鐘,,>3<
打唔知打咩..唔打啦
2006-12-06 10:33 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]