


|
2007-01-17 |
| 2007 年 1 月 17 日 星期三 | ![]() |
琴晚冇咩點瞓 唉∼又落雨 可憐的 coffee 又要係寒冷的一夜 度過 好擔心佢 呀媽又吾俾佢入屋 coffee就咁係屋外 佢自己平時瞓咁地方 平時就話冇事姐 落雨就... 夜晚4點幾起身睇 coffee就見到佢濕咗 好無奈 幫吾到佢 成晚都好吾放心佢 究竟我收留佢 係啱定係錯 我係咪冇能力照顧佢 係我冇用 點做人地主人 吾開心ge事 仲吾止呢樣 今日派咗d考試 唉∼∼∼ 失望 調咗位 隔離果個超勁 自卑∼∼∼ 我最差果科就係 中文說話 我已經有講野喇 有問有答 美端... 慘∼∼∼ 其他如下 中文1:78 聆聽:50 作文:81 數學:72 中史:74.5 地理:77 希望其他科會好D喇 仲有原來我咩都吾知... 算吧 我真是... 朋友 i hope you well happiness
|
| [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | ... | 170 | » |