


|
coffee你要快D好番呀 |
| 2007 年 1 月 13 日 星期六 | ![]() |
coffee黎咗我屋企 都有差吾多2個月喇 同我第1次見佢 佢真係大隻咗吾小 仲有曳咗喇 雖然佢吾係咩名種狗 好多人都會覺得佢吾得意 不過唐狗都係狗呀 coffee最慘ge係有皮膚病 琴日呀爸個fd 摘咗d草藥黎話俾 coffee擦身 e皮膚病 今日我就煲咗d草藥 幫coffe擦身 仲有買咗d杜蟲藥 俾coffee食 希望佢 D皮膚病快D好番喇
|
| [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | ... | 170 | » |