


|
新一年第1日番學 ∼ |
| 2007 年 1 月 3 日 星期三 | ![]() |
今日係新一年第1日番學就∼∼∼ 朝早番到去粉紅色紙就黎搵我t_t 下午仲慘 「遲到」 = = 1日都係 coffee喇 佢真係曳 本來我搭半就行 coffee走咗出黎 搞到我又要追佢 追到去青年 先捉番佢 帶番佢番屋企 已經搭9 遲到喇 coffee係我番學之前 仲咬爛我隻鞋 想奔番學校都吾得 coffee點解你咁曳 我嬲你 今天的遲到真係冇價值 遲咗5分中 遲都遲多d喇 瞓zzz番陣都好呀 咁就遲到喇 吾抵 今個學期第一次遲到 唉∼ 呢d咁黑仔ge野 以後吾好發生係我度 新一年我要lucky 開開心心咁喇 考好d試喇
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | ... | 170 | » |