


|
『又要番學喇』 |
| 2007 年 1 月 2 日 星期二 | ![]() |
琴日冇打日記 因為同屋企人出咗hk呀 去咗吉之島 勁多人 我地去咗買電視 good∼ 屋企個電視睇到我就黎老花喇^^ 之後又去咗睇3仔 吾係好靚 呀媽又想買boot 不過買兩對先有半價 我都睇啱咗個laosimiddle袋 超靚 300幾蚊 ∼ 要草錢呀 又去咗carzy room 買咗散紙包 講番今日呀 同coffee上山頂跑步 不過原來狗吾可以去 跑咗一陣就要走 番到屋企又同coffee沖涼喇 聽日要番學喇 ∼∼∼
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | ... | 170 | » |