


|
''>v<'' |
| 2007 年 3 月 24 日 星期六 | ![]() |
今日成日都冇出過街 係屋企玩電腦n瞓覺 好輕鬆ge1日 e+係春天 D花都開晒 係屋企入面 都聞D花香 真係好香呀 周圍都好有生氣∼ 春天真係1個 好靚ge季節 不過就成日落雨 吾使番學落雨 都冇咩所謂 如果番學都落雨 整濕晒d鞋 都幾煩下嫁∼
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | ... | 170 | » |