|
﹏﹏。My Diary *
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
2006 年 1 月 15 日 星期日
又俾D師弟妹煩住,,,話我&ALEX係B/GF關係WO,,,=.= 點輪到佢丫,,,我諗佢排到第10囉,,哈哈哈*總之就無可能啦,,, LEE KA YIU哇!!! •0•佢100M欄季軍呀!!!??? 張振興,,,係勁呀,,,唐生又係,,,LEE KA YIU又係,,,佢地入左張振興之後勁左咁多GE?!自卑,,, 2點幾走左,,,
刊登時間︰2006-01-27 03:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 1 月 14 日 星期六
11:00 SIN出門口~ 係果度見到唐XX BOR~咁勁既佢?!佢入到FINAL?!仲要係FINAL都5係跑包尾?! •0• 勁無奈囉~俾人串~ 首先係羅SIR話:頭SIN有個男仔問我"LEE個咁令女既姐姐(我個樣係---=000=)係邊個黎架(話係我WO...=.=),,,佢叫咩名,,,住邊,,,讀咩學校,,幾多歲,,,電話號碼幾多號?"我:=00000=羅SIR:我1陣叫佢問你呀下~我:=0=(後來我知果個白痴仔叫5知嘜Q榮,,,無奈囉,,,) 之後我打機果時又俾班仔煩住晒,,, 走果時又俾個4年班既小DD煩住~又問我幾歲~讀咩學校,,,又問我TMR去5去,,,我就問佢:咁你想5想我黎丫,,,佢:梗係想啦~(仲要點晒頭咁)我:(苦笑)咁我咪黎囉,,,(其實佢點講我都會去...)無奈,, 之後俾佢地串..."你1黎就咁多仔媾啦,,,"我:=0=(心諗:我當佢地係小DD JA WO...)
刊登時間︰2006-01-27 02:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 1 月 13 日 星期五
又俾人串囉~勁想喊~同完340講SIN好返D,,,,, 中文ORAL,,,=.=個TC超串嘴~ 講左30秒JA=.= AFTERNOON同M慧去睇HARRY POTTER,,,巧睇哇﹏﹏﹏
刊登時間︰2006-01-27 02:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 1 月 12 日 星期四
I.S.*死晒,,,冇題SURE岩既,,,T.T 嗚... 同50行TY~之後ALEX都黎埋,,,KAKA* ALEX星期日都黎哇>U< 又玩左成日~卡﹏﹏*
刊登時間︰2006-01-26 10:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 1 月 11 日 星期三
10:30落到去~等50啦~等左半粒中~好攰(半粒中都係企哇*) 本來想係CANTEEN坐~但係驚去左坐~50走左我都5知哇>< 咁樣等呀等~就等到12:50啦=.=(企足咁耐...)攰死我啦>< THEN 50陪我去到MTR STATION就走左啦哇,,, 返到屋企,,,又係MSN~呵呵">V< 聽日I.S.喔......>0< 算吧啦~5溫啦~呵" 聽聽下"只想愛你"喊喔...=_=" 有病嗎?睇黎都係...
刊登時間︰2006-01-26 10:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||