|
﹏﹏。My Diary *
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
2005 年 12 月 26 日 星期一
練完又同M慧打波,,,點知教練話學校要鎖門=.=同M慧去對面天台打,,, 搭lift果時俾Mountain玩=.= 打到11:46就走啦~ 打完之後我地去左杏花新城...果間冒記玩,,,wahaha~ night去左漢陽苑食韓燒,,,好味*>U<
刊登時間︰2006-01-14 07:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 12 月 25 日 星期日
night呀ba幫我捽藥酒,,,癲架,,,洗5洗咁大力呀...>/\< 超級極之痛!!!最衰都係M慧...
刊登時間︰2006-01-14 06:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 12 月 24 日 星期六
就call Alex啦~佢話佢冇波,,,我就發脾4,,,話:"我5理呀~你點都死個波俾我!><" 過左1陣,,,佢打返俾我,,,話叫左魚蛋攞俾我,,, 我同M慧wait左勁耐(超過10 mins)魚蛋sin死落黎=0= 打波果時俾M慧搞到PK...=.= 我同M慧..大舊佢地打到12點45~諗住走~點知Ms.Luk話原來有波練wo?!gd!! 即call mum,,,佢又俾wo~>V< 因為我太耐冇練既關係,,Ms.Luk數人果時同呀sir講,,,(指住我)lee個係咪架,,,好似5係架wo,,, 我:=0= 呀sir:佢係架~不過成日5練,,, ><><><無奈,,, 係休息果時,,,我就食左個巨無霸啦>U< 打完波之後超攰=.=真可憐,,, night同呀ma行時代,,,攰到..........唉~~
刊登時間︰2006-01-14 09:09 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 12 月 23 日 星期五
練到喉嚨痛,,, 練完之後同魚毛去左杏花新城行,,,正!>U<
刊登時間︰2006-01-14 08:57 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 12 月 22 日 星期四
後來KK練完Athletics上黎,,,我問佢有邊個練,,,佢話得M慧,Vicki,Janet,Jennifer同埋佢ja wo=0= 好彩我冇練... 6點走左去Mike屋企玩MSN,,,同703玩左1陣,,,佢off左,,,340又5應我,,,冇人陪我玩>3< 同Mike玩電視遊戲機>V<好好玩哇,,,7點8返屋企lu...
刊登時間︰2006-01-14 08:49 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||