|
﹏﹏。My Diary *
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
2005 年 11 月 21 日 星期一
朝早同呀ma行太古城~ 係M記食lunch>U< 之後就返home lu~
刊登時間︰2005-11-26 01:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 11 月 20 日 星期日
係watson買左枝mousse~ afternoon仲買左2對鞋tim =) 1對walking shoes~1對running shoes~正呀~不過等我跑完24/11 sin著新買果對running shoes na~~仲有呀~我係Jusco見到032呀!!! ·o·
刊登時間︰2005-11-26 12:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 11 月 19 日 星期六
刊登時間︰2005-11-26 12:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 11 月 18 日 星期五
派report card na,,,冇班名次~好彩~~得Eng. Lit. Fail,,,跟住放學low~ 出左學校門口之後~望黎望去都見唔到Alex既,,,望左1陣~見到佢na,,,佢wear粗框眼鏡好型仔喔XDD 我地去M記諗住buy薯條na,,,=.=未夠11點~冇wo,,,><食左塊薯餅~跟住我就拉住佢~雞咁腳咁走左na,,, 驚見到703&340丫ma~ 我地唔想咁早返HTY~就去左TY對面果間M記na,,,Alex buy左個breakfast俾我食,,,我唔想郁~so叫Alex幫我整~佢整好晒我就咁叉黎食就得na,,,好味>U< Alex真係好喔XDD later Rachel,Heidy&鍾芷瑩都黎左na,,,食完我地就返HTY na,,,唔俾入wo=0= 要等到佢地食lunch sin探得老師,,,我地就等na,,, 探左思思,Ms. Wong,Ms. Lee,Ming E,Yan...佢地na** 佢地20/11聖誕聯歡~handbook寫話仲要返><咁咪冇得返?!唔制呀>< 探完之後就同Alex搭車走na,,, lunch食左個包就算low,,, dinner食公仔麵,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,My lover >U<
刊登時間︰2005-11-26 12:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 11 月 17 日 星期四
刊登時間︰2005-11-26 12:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||