|
﹏﹏。My Diary *
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
2005 年 10 月 2 日 星期日
刊登時間︰2005-10-06 09:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 10 月 1 日 星期六
我地同d大哥哥鬥波~真係大開眼界呀!見到"流星"傳波......hapi~打到6點幾sin走~~
刊登時間︰2005-10-06 09:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 9 月 30 日 星期五
上(第1堂既)I.S.堂~我就係好認真咁做experiment既~但係第2堂就同Bryan大戰la~超激烈呀~~我"滅"到佢隻手"魚"左~佢就"滅"到我隻手紅晒~~最後仲展開"擦子膠大戰"~呵呵~ 7:00音樂晚會果時勁好笑~我同Calpurnia係咁同Big Ben講:「尹寧,尹寧」哈哈~佢真係望過黎wo~超好玩~ 個晚會又話到8點~成9點sin放~餓死la!><1放就即同呀ma去"大家樂"食野~超勁wo?!我成個鐵板餐食晒呀!!! 食完就搭MTR返home~岩岩好趕得切睇"小魚兒與花無缺(大結局)"~之後做"每日1篇"&同清噹哥哥玩左1陣ICQ就沖涼訓覺lu~
刊登時間︰2005-10-06 06:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 9 月 29 日 星期四
放學唔洗練choir...
刊登時間︰2005-10-03 09:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 9 月 28 日 星期三
返到home睇張分紙~又真係123 wo~~勁hapi low**>V<
刊登時間︰2005-10-02 01:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||