|
﹏﹏。My Diary *
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
2005 年 10 月 22 日 星期六
好可憐呀~swimming gala果日我要同50分開na!><唉~冇gd fd係Saturn既...如果我係Mercury既咪好low~又有50陪~同埋呀~我覺得Mercury件3係最令架~黑色呀!!!型爆**又襯條fu wo...唔要Saturn呀><
刊登時間︰2005-10-23 06:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 10 月 21 日 星期五
時事論壇果時俾"DD"叫左出去講~勁無奈low~我地又冇傾wo~=.=亂咁講左句野~之後話係我後面果個講既~(真係佢講架~~)勁無奈...... 第2個recess同50去搵佢呀哥~搵完就走la~又想落去佢果班睇下佢係唔係度~但係唔同方向=.=我就諗住直接返課室算~點知俾50知道我想點~就話:行lee邊la~我就死都唔行~佢話:我行lee邊落呀~bibi......=.= 好無奈咁~就行果邊落la~去到佢班房~唔見佢~><><失望~50話:可能佢又落左去呢!..... 我地就返落去la~點知佢真係係下面wo~
I.S.堂要留係課室~又係突然話要Dictation...無奈low.....唉~又係睇都冇睇過...唉...........錯到.........真PK... 放學果時同Calpurnia落左去小食部buy野食....係樓梯度..我地傾傾下計...又見到佢la......嚇到我差d仆親..=.=無lala出現架...
刊登時間︰2005-10-22 07:31 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 10 月 20 日 星期四
刊登時間︰2005-10-22 03:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 10 月 19 日 星期三
刊登時間︰2005-10-22 03:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 10 月 18 日 星期二
今日跑死左low...跑左總共10k...本來走果時諗住去M記食ice-cream~點知就黎入到去果時~見到佢係入面~即刻掉頭走... ........7點sin返到home...d hw多到....唉...
刊登時間︰2005-10-22 03:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||