|
﹏﹏。My Diary *
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
2005 年 10 月 27 日 星期四
張芷瑋又話我索..============.============超無奈.. 我同Kathy係度問d老師number pattern~問左溫sir同埋廖sir都唔識low...=====.=====(極之無奈)跟住問Miss Au~Oh!God~佢都話無記憶...=.=再次無奈..Miss Au叫我地俾d時間佢諗wo..=.=跟住寫左個e-mail俾佢~佢話later覆我地... 聽日開始Joint Test na,,* >< 要+oil呀!!!!!!!
刊登時間︰2005-10-29 09:16 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 10 月 26 日 星期三
要著住條啦啦裙><至憎著裙...仲要整個好似天使光環咁既野係個頭度~好痕呀! 張芷瑋話我好索...勁無奈low....==========.========== Saturn攞第2呀!>U<
刊登時間︰2005-10-29 09:06 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 10 月 25 日 星期二
上Eng.仲訓著左tim...=.= lunch果時落左去打波...著住條裙.......!!!方便!!!得佢丫...同d男仔打~唉...佢地打得.........太!!good!!啦... 我地唔跑都3比4~差1分咁多多...=.=同佢地打都唔好玩既...果個咁既張健朗...狂犯規=.=出晒界又唔認wo...=.=白痴既.... 上I.S.悶到訓.....zzzzz 上Music......hapi na,,,,,,i love singing!!! 放學練Athletics,,,,,,
刊登時間︰2005-10-25 09:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 10 月 24 日 星期一
返到home係咁eat sweets&drink coke,,,,,,,, 因為,,,,,,,,,當我唔開心既時候我好中2食sweet既野&drink coke....
刊登時間︰2005-10-24 09:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 10 月 23 日 星期日
仲未做hw呀T_T唔打low** +閃+
刊登時間︰2005-10-23 06:31 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||