|
﹏﹏。My Diary *
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
2005 年 11 月 11 日 星期五
刊登時間︰2005-11-26 11:06 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 11 月 10 日 星期四
B.F.佢居然話唔洗parents sign?!sign左sin講...=.= Art堂見到mountain but見唔到703,,,>< Eng.Lit.悶到訓...zzzz 放學又去左練Athletics na,,,跳繩果時俾703鬧low... T_T喊呀,,,,,之後又係食ice-cream,,, (食左1條牛奶樂,1個甜筒&1杯OK既ice-cream) 俾呀旦蝦呀><跟住就返home na,,,
刊登時間︰2005-11-26 11:02 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 11 月 9 日 星期三
P.E.堂又係無聊...=.= 放學去左choir~派左個章... bkb又做埋d無聊野~練完見到Vicki~又屈佢請我食ice-cream>U<聽日我請佢na,,,
刊登時間︰2005-11-26 10:48 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 11 月 8 日 星期二
第1個recess落左去buy野食...食到好飽喔=U= Eng.勁多break呀>U< lunch又落左G01~ I.S. Ms.Chiang又冇返><2堂冇野做,,, 第2個recess走去問人借3,fu&鞋,,,冇人有=.= Music又係singing!!!hapi >V< Maths. Calpurnia因某d原因(好長架~廢事講)所以俾我後面果個用暴力拉佢個pencil case~ 我同Benny都忍唔住係度大笑~哈哈哈哈哈 放學走左落去練Athletics,,,臨時問人借3,fu&鞋~哈~唔識佢既~聽日唔知點還俾佢...算na~聽日sin算,,, 之後又去左M記食麥旋風~又見到703,340&680 na,,,,,,,,,,
刊登時間︰2005-11-26 10:43 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 11 月 7 日 星期一
第1個recess...攞左B.F.份卷...差2分就pass na,,,唉,,,,, Eng.派左份卷low~好彩,,,都有70幾分... reading果時睇大唐雙龍傳XDD lunch又落左去G01練集誦=.= Maths又係做做做... Oral又玩埋d悶+無聊+低能既game,,,次次都係我地girl win架na,,,都唔知玩黎做咩,,, 放學又同50去OK食ice-cream~係2樓見到Vicki wo~跟住就叫佢請我地食na,,, 佢話要detention wo*跟住我地就話"咁你俾錢俾我地買low"佢真係俾wo?!>V<真係好人~~
刊登時間︰2005-11-26 10:08 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||