今日好早就出門,,,,諗住去入八達通...點知....無帶八達通..
覺得自己好law..返到學校.係甘溫成語....溫到好熟..但都有
兩個唔識....算啦...今日輸俾佢....哼....我一定會報仇....
呀媚..唔好再為呢d事傷心啦.....lunch係小食部食...都係食
埋d面...食到好悶..之後上返課室....俾星星笑死咯...之後距
搵F報仇..都笑到我死死下....真係好好笑....之後Mae奶借左
本chem書我..thx....放學..oral...炒左..好難咯...都唔知講咩
好..應該都唔合格啦...原本約左karen係出面等..點知我以為
距走左...我就走左去...聽人講...距仲係學校等我..我就跑返去搵
距..之後先一齊搭78返屋企.....返到屋企...睇新娘片....好感人呀.
同嘉坤傾左一個鍾....點唔知點先可以搵到呀壘.....約左遲到出來食飯//
p.s:期待主角是你我.*
|