今日返到去..就做數學...又溫普通話..因為要測驗..幾易呀..不過都有做錯.
今日個餐好難食...食佐曉雯d炒飯.....嗯.好味..lunch過後...我就係課室..
有個fd走黎同我講......話馮麗芯俾人串...串得好..因為我都好憎距,,,扮曬野..
我就走過去睇...我同Erica行去睇.......逗留唔夠5秒就走出黎...Vivian..支持你.
跟住就距果班既班主任入佐黎,,.距就喊咯....先前見到距係度笑咯....係老師面前就
即刻喊咯...無奈..上堂...呀sir問....有邊個同學見到203課室既欺凌事件...我有入過
去..但我無睇到發生既過程...so無同呀sir講....欺凌???唔會掛.....係距自己之前得罪
人多...稱呼人少咩....抵距既......最憎距明明係笑....見到老師黎就即刻喊....真係好9...
唔知距地有無事呢/....今日我班有兩個同學生日...哈哈,,,同一日生日喔...生日快樂...
p.s:期待的東西終會屬於我的...** |