珍惜
失去過才懂得珍惜..才懂得害怕..**
現在...]希望都能夠珍惜機會...))
Vicki2727
暱稱: 雪Fong
性別: 女
國家: 香港
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
愛的偉大
命中註定...
我想點?
咩料呀....
law law的我
文章分類
全部 (84)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 84
留言總數: 111
今日人氣: 1
累積人氣: 2239
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 12 月 3 日  星期日   晴天


熱鬧,...** 分類: 未分類

今日7點起身....琴晚1點幾果陣個心好痛....訓唔著....打俾呀龍..

傾佐一陣...就想訓......攞佐張我地合照...睇睇下訓著佐....哈...11點

就去買公仔面.....屋企真係好多人...好熱鬧...琴晚打邊爐...俾龍珠笑到死..

呀媽返佐大6....得返我地幾個係屋企...勁自由喔...距聽日就返黎啦...距會帶好多

野俾我地食..正......今日成日都打俾距....電話唔知做咩??次次都唔通..跟住就訓著

佐....起身果陣...個頭撞到個電話....唉唉..好痛呀........嗚嗚嗚....呢排家姐呀妹距地

成日話我.....話我成日神不守舍..次次都做錯野....我都唔知點解會甘...呵2

p.s:日掛夜掛..都是你.....**



2006 年 12 月 1 日  星期五   晴天


呵呵....** 分類: 未分類

今日返到去就做數學....都係唔想用腦諗....同人借黎抄...唔知點解..

呢排好拒絕做數學.....唔得啦..就黎考試啦...我要乖d...自己做....如

果唔係考試就死得人多....下星期五就開始考試啦....第一日就考英文.

唉......死得...考到21號放假,,,正,......呢個聖誕節一定好開心姐......

第一堂就上音樂...要吹笛....我都唔識吹.....好彩都過到關....上地理...

小測...無溫書又點識呀....無奈......lunch....食完飯唔可以出位..又唔可以

講野喔......有病..好似坐監甘........放學返屋企..唔去曉雯屋企....返到黎///

間屋......好似大掃除甘.......因為今日有人黎整理....我就要幫呀媽做野...辛苦..**

p.s渴望未來...與你永遠..**



2006 年 11 月 29 日  星期三   晴天


欺凌....** 分類: 未分類

今日返到去..就做數學...又溫普通話..因為要測驗..幾易呀..不過都有做錯.

今日個餐好難食...食佐曉雯d炒飯.....嗯.好味..lunch過後...我就係課室..

有個fd走黎同我講......話馮麗芯俾人串...串得好..因為我都好憎距,,,扮曬野..

我就走過去睇...我同Erica行去睇.......逗留唔夠5秒就走出黎...Vivian..支持你.

跟住就距果班既班主任入佐黎,,.距就喊咯....先前見到距係度笑咯....係老師面前就

即刻喊咯...無奈..上堂...呀sir問....有邊個同學見到203課室既欺凌事件...我有入過

去..但我無睇到發生既過程...so無同呀sir講....欺凌???唔會掛.....係距自己之前得罪

人多...稱呼人少咩....抵距既......最憎距明明係笑....見到老師黎就即刻喊....真係好9...

唔知距地有無事呢/....今日我班有兩個同學生日...哈哈,,,同一日生日喔...生日快樂...

p.s:期待的東西終會屬於我的...**



2006 年 11 月 28 日  星期二   晴天


扑街.....** 分類: 未分類

扑街...扑街....你地點對我..我一定十倍還俾你地...

最好以後你地唔好求我...如果唔係我一定會當你地係狗甘幫你地..

鬼唔望你地死曬呀......妖妖妖...好撚憎你地.......

唉....老公///好唔開心呀....可能你睇到我呢一面....你會唔鍾意.....

同憎我....但我真係頂距地唔順先會甘......世界上只有你一個真心對我好...

其他我一概唔要.....到底要留係呢個屋企要幾耐....好想一走了之///...

               唔想再留係呢個屋企...一d開心都無....終有一日...你地一定會後悔....**

p.s:只想簡簡單單甘過生活...點解會甘唔開心....?



2006 年 11 月 27 日  星期一   晴天


平常日......** 分類: 未分類

今日返到去..第一堂就上IS...悶..數學..好認真聽書...普通話...無帶書..

係度玩...跟住MISS見到....就罵我地/....雖然距無指名道姓..但我地自己

知自己事既.....呵呵....兩堂ENG....都無咩心機上堂...我地果邊好吵...呀SIR

發火...非同小可....LUNCH..哇....雖然D三文治好好味..有我鍾意食既芝士...

但好少呀..食唔飽....連豬兜都話果間飯商唔得呀...哈哈....上中文堂...又唔派卷.

.兩堂美術堂...係度整聖誕樹.....我同曉雯一組...一齊做...哈哈...放學...返屋企///

             呀媽請我地食雪糕....正......

P.S:偷偷摸摸的愛情....也充滿快樂....**