珍惜
失去過才懂得珍惜..才懂得害怕..**
現在...]希望都能夠珍惜機會...))
Vicki2727
暱稱: 雪Fong
性別: 女
國家: 香港
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
愛的偉大
命中註定...
我想點?
咩料呀....
law law的我
文章分類
全部 (84)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 84
留言總數: 111
今日人氣: 0
累積人氣: 2238
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 11 月 21 日  星期三   晴天


你太辣了... 分類: 未分類

今日好早返到學校....經公唔記得做...同人會來抄...跟住karen就嬲我.話我抄功課..呵呵...

最後都係無事..中文堂..先記得miss無派返本紛紅簿我...唉..用紙做..lunch只係得我同呀媚

食飯....我用膠x整到felix隻眼..好彩無傷到隻眼...只係紅左少少...如果唔係..我真係罪過..

我講左對唔住嫁啦...至於佢話破相..不會吧...放學去傻婆曉雯.....我整撈面俾佢同媚食...

佢地話太辣了....一句"你把我的嘴巴弄傷了"笑左一餐...哈哈...幾好笑....返到來....yeah.

今日打邊爐....今日呀爸出糧...呀媽竟然唔還錢俾我..提都唔提....扮曬唔知甘....唉...我真係

慘呀...欠我甘多錢又唔還俾我...算算算

p.s掛你的心情不會變...*



2007 年 11 月 20 日  星期二   晴天


朋友?? 分類: 未分類

呢個blog俾我遺棄左一年啦....都無上過來寫日記...唔知自己可唔可以由今日

開始日日都寫呢.....嘗試吧....

今日...返到去請人食糖糖....好快就無曬啦...上d堂好無聊,,,,英文堂就訓..

但...驚......................哈哈....lunch...去買野食......霸尖..哈哈...跟住

發生左一d小小事.....其實我覺得無問題...唔好甘介懷啦....大家日日都見..

朋友.....係d咩....你會珍惜嗎??不要因為小小事就甘啦...無謂....上中文堂..

我.gaspar.felix.mea奶..玩d推論既問題.....真係笑死人...仲俾miss叫左

出去...好彩無叫我....呵呵.....放學..同媚食左好多野....仲好law添....

係我屋企傾計.....6點幾先走...

p.s期待那一天的來臨..*



2007 年 1 月 7 日  星期日   晴天


感動 分類: 未分類

今日打俾小鳳...聽佐d野...原來你呃佐我甘耐...係我背後做佐d令我好嬲

既野.......加埋你又呃我...完全一d想俾我知既意念...我收線後...真係好傷

心.眼淚係甘流......終於等到時間打俾你...你話你車距過平海只當距係朋

友...但d人既睇法唔係甘簡單..距真係好過份///講埋呢d野....真係唔當我

係朋友....由今日開始...我都唔會當你係朋友...係朋友就唔會甘對我......

究竟係點成件事......................................................**

我真係好傷心.........



2007 年 1 月 2 日  星期二   晴天


開心爆....** 分類: 未分類

過佐個聖誕...又過佐個新年....聖誕節果段期間好開心....因為呀龍落來..

我地日日都可以一齊...日日都甘開心.....突然有一日...呀媽打來..問我係邊...

原來距知道佐我同呀龍一齊......距又要我去將軍澳訓...果陣時我好驚....係荃灣果

邊過去..過到去都12點幾....呀龍驚我又會好似上次甘提出分手....睇得出距真係好

唔開心...我知你對我係點..我決定..我唔會提出分手....我會堅持甘決定自己所愛....

請相信我.....果幾日...雖然去海洋公園果日..我地有d不和..有d唔開心....但唔緊要...

我地最後都可以開開心心甘一齊去玩....29/12..你走佐..我自己一個人搭車返屋企..真

係好唔慣...好想你係我身邊.....返到屋企..呀媽問我係唔係同呀龍拍拖...我死口唔認...

但距已經知嫁啦/...知少少都好既.......俾d心理準備距咯.....距無鬧我...但係依然反對我地

一齊..........我唔會理距既反對....我一定會堅持..呵呵....老公....好愛你喔...!!!



2006 年 12 月 17 日  星期日   晴天


呵呵..** 分類: 未分類

好耐無打日記啦.....因為真係好唔得閒..又好懶喔....由12月8號開始

考試.....要考到12月20號.....唉..晚晚悶書都溫到1點幾喔..又要6點幾

起身..真係好辛苦...不過幾值得...考試成績唔會好差..呢排好少同d朋友連絡..

.距地已經係甘鬧我啦...sor啦....我都唔想嫁ma...呢排好窮呀.....無得打俾你

地....加上我又要考試..應成你..考完試打俾你地咯.....仲有一個星期....呀龍就

來香港啦....好期待喔...好耐無見到距啦.....但距只留係香港一個星期...時間會

不會太少?....算吧..我都無甘多時間陪距既......我仲有好多功課未做...呵呵....

開心時間不會嫌少的....但真係會係好開心嗎??希望唔好發生一d我唔想發生的事情..

P.S:只要開心....一切都值得....**