呢個中2生涯又完la...今日係結業禮..
好悶...我呢d咁o既壞學生咁係冇份拎獎la...只好為人地拍掌...唉~~
但時間過得真係好快...10點半就放學lu...
跟住同BN,yan,co2去左元朗行街街,,行到整5點幾先返屋企...好累o牙....
聽日就星期二la...派成績表o牙..唔知點呢..好想快d知道..但又敢面對..
2...老師好唔公平ar...咁話趁住我地班未落去禮堂果陣就可以俾我地睇下自己今次o既成績..
點知個個男仔睇哂..輪到sasa呢個死蠢果陣..mR.chan先黎宣佈2D同學要落去禮堂..
搞到我地冇得睇...唯有期待聽日la....
我覺得今次自己比起上次退步左咁...唉!.....煩~~
要返學的日子得返2日...好唔捨得呢班2D...雖然呢班學期初發生左好多事...好多老師都對呢班產生唔少不良印象..但話哂都係自己班,,,點都有d唔捨得o既~~
中三聽ferfer講話mr.laW會教我地f.3 mathz....o下!!!!!!!!!!!
千奇唔好教我喔...我驚佢教到我d mathz會好似f.1咁唔合格,,,呢d野試一次好la..唔好再要我傷心..
希望聽日科科考得都好,,,平均分都希望高,,,名次更希望要前!!!
|