Vicki5201314
暱稱: aR碧
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
留言離奇失蹤...
無奈..
簡科la...煩"
parent day
派卷LA..
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2007 年 7 月 3 日  星期二   晴天


vicki的訪問,,, 愉快 

 

>1.咩名: VICKI,,,佢地個個叫我ar PIG...超無奈!
> 2.幾多歲: 唔好咁8掛la...
> 3.住響咩度: 令令豪華大宅..
> 4.一日擦幾多次次牙:早晚2次..

>5.有冇跌過身份證: 冇ar!!
> 6.有冇上過咸網:冇ar...問埋d咁o既問題...
> 7.xANGA定係BLOG: blog..
> 8.有冇釘環: 有ar...係咪睇唔出呢..

> 9.單眼皮定雙眼皮: 更係雙眼皮la,,令令ar..

> 10.有冇戴眼鏡:冇...

 

> [關於現在]

> 11.做緊咩: 打緊blog
> 12.
聽緊咩:Fiona唱o既[[下次下次]]

> 13.講緊咩: 唱緊歌...

> 14.食緊咩: 岩岩食完飯,,,yummy yummy!
> 15.
現在既時間係: 9:56
> 16.
今日幾多號:  73

> 17.著緊咩色衫:一套令令睡衣
> 18.
依家係日頭定夜晚: 晚上呀!!
> 19.
同邊個玩緊MSN or qq: chloe掛..

> 20.
上緊咩網: 都話打緊blog..!!
 

 > [最愛的…] 

> 21.小動作: 有咩,,我咁斯文,,點會有小動作wor..
> 22.雜誌: 我正係睇報紙架..
> 23.ARTIST: "口",,好似無咩
> 24.歌手: twins,,古巨基,,Fiona..

> 25.SONG: 好多wor..

 > 26.FOOD: 雪糕la,,朱古力la,,仲有好多好多,,數唔哂..
> 27.DRINK: 可樂,,橙汁,,牛奶....

> 28.
劇集: 喜劇...hahaha!!

> 29.電影: 有咩野俾我選擇..??
> 30.
睡姿:  令令的睡姿
> 31.
國家: 身為中國人,,更係中國la

 > 32.口頭禪: 有咩??冇ar..
> 33.
朋友:豬欣,ar苑,Ferfer,sasa,co2,cyt.......
> 34.
: 地球人
> 35.
報紙: 東方lo..

 > 36.牌子:m記??,,''肯得雞''??

> 37.生果: 車梨子,,芒果,,荔枝,,榴槤,,橙.............
> 38.
顏色:粉紅,,淺藍色.........
> 39.WEATHER: winter
> 40.onlineGAME:
我唔玩online game架..

> [選擇題…]

 

> 41.側田 OR 周國賢: 側田!!..*
> 42.JANICE OR
王苑芝
: JANCIE!
> 43.
曾蔭權 OR 董建華:曾生ar...

> 44.黃偉文 OR 林夕: 2個都唔識o既........
> 45.
菠蘿包 OR 雞尾包: 菠蘿包
> 46.
聖誕假 OR 暑假: 暑假
> 47
寫信 OR EMAIL: 寫信,,
> 48.
地鐵 OR 巴士: 地鐵 ,,
> 49.PUMA OR ADIDAS: PUMA

 > 50.古巨基 OR 陳奕迅:古巨基
> 51.
百佳 OR 惠康: 百佳呀,,
> 52.7-11 OR O.K.: 7-11,,
方便

> 53.WATSONS OR
萬寧: watsons
> 54.
奶茶 OR 咖啡: 奶茶

 

 

> [LOVE…]

 

 > 56.暗戀發生左未: 你話呢..更係冇la..
> 57.拍過幾多次拖: 冇ar...
> 58.你最鐘意邊個,依家大嗌出黎: 我自己lor...
> 59.你係咪一個好既LOVER: 我是完美的..
> 60.拍拖係你諗節目定留返俾LOVER:  55,,,一齊
> 61.鐘意行街拍拖定響屋企拍拖: 更係行街la..邊有人係屋企咁呆板架..
> 62.想要一個點既情人: 英俊,,有型,,心地善良,誠實,對我好,學歷高....
> 63.想幾多歲結婚: 25lor..唔知ar...睇下第時o既打算!!
> 64.西式婚禮定係中式婚宴: 中西式得唔得
> 65.隆重既婚禮定係簡單低調: 隆重婚禮,,我要人人都分享到我o既喜悅..

> [SCHOOL LIFE…]
> 66.有冇試過唔合格: 有ar..唔好再提我o既傷心事

 > 67.最鐘意邊個老師: 冇ar..我間學校d男老師個個都老餅黎o既....>.<
> 68.最憎邊個老師: 以前因為任性有o既,,,依家冇la..我係乖乖學生!!

 > 69.最鐘意既科目:科科都鐘意架bor..5..中史同埋IH掛...
> 70.最憎既科目:一定係Maths
> 71.有冇玩黑板: 冇...都話我係乖乖學生lo...
> 72.出街食定響學校食LUNCH:出街食..

> 73.幾點放學: 唔定
> 74.幾點放LUNCH: 一點...
> 75.放左學去邊: 屋企..
> 76.係咪經常遲到: 唔係ar...次次都準時的..
> 77.有冇咋病去SICK ROOM唔上堂:我似係D咁o既人咩...咁話我!! 哼!

> 78.有冇咋肚痛去TOILET唔上堂: 冇....
> 79.上堂最鐘意做咩:可能係抄筆記同傾計
> 80.學校俾唔俾帶電話唔俾 

 > [FRIENDS…]

> 81.最搞笑: 豬欣,ar苑,,sasa,,bn........
> 82.最白痴: sasa,豬欣,ar苑,,bn

> 83.最可愛: 好似冇咩邊個...
> 84.最無知: 豬欣lo..成日扮無知..仲細咩...
> 85.最矇下矇下: 冇咩邊個la...個個都好醒目(整估人果方面)
> 86.最吹水唔抹嘴: 一定係豬欣
> 87.最講過唔算數:個個都唔會..
> 88.最叻: Cathy+co2+yueN
> 89.最似大姐/大佬: 冇咩邊個有架子wor..

 > 90.最型: Cyt,,好型ar...
> 91.最靚仔: cyt..
> 92.最靚女: 呢D問題仲使問...你話呢..??
> 93.最串嘴: BN...

 > 94.最坦白: 個個都有果句講果句..

 > 95.最多野講: BN,,yan,,yuen,,sasa,,co2,,cyt..我最斯文,,haha
> 96.最鐘意傾心事: 邊個??

> 97.最冇時間觀念:更係遲到大王ar苑la..

> 98.最細膽: 佢地話我wor...我真係好細謄咩??
> 99.最姣: 冇ar...
> 100.最成熟:我lo ,,個個都咁幼稚..

 

  刊登日記時間:2007-07-03 09:59 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]     

    按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片