| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 11 月 6 日 星期五  |
| 2009-11-06 |
分類: 未分類 |
牛丸,
生日大快樂呀!
今日上英文堂好開心呀,
因為Miss Wong終於都攞到d威嚴最黎啦,
所以教書教得好快呀!
兩堂BIO又好快過啦!
不過16號要text ch.4啦,好快呀!
MATH個呀sir今日講返上堂d嘢囉,
好想打佢呀!
lunch係學校食呀,
5條友都唔知食咩呀,
食嘢個陣好silence呀,
可能因為Kim唔係度,
好掛住你呀,Kim!
之後好快返課室,
玩到好熱呀,
兩堂通識好恐怖呀,
因為梁sir好惡呀,
佢好似好嬲咁呀,
之後金魚梁又入黎要搜3個人嘅書包,
因為有人唔見咗嘢!
好遲先落堂,
所以遲咗落hall聽講座,
個講座都ok啦,
唔係好想訓覺,
5點幾先走!
得我同Yim走,
因為詩同美雲要去家政度整嘢,
5點半度返到屋企!
死啦!死啦!
聽日第一日學游水呀,好驚呀!
仲有聽日係家長日,
呀媽唔返工,去學校!
呢排好鐘意聽''天灰'',
覺得好有FEEL呀!
|
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 69 | »
|