哇~!!
成半年都有啦.....^^"
呢排心情唔多好....JACK又死左...
又搵返"個個人"......
今日我放學入左個個數學remedial,白痴到死!
之後完左之後就返左屋企...本新諗住去剪頭法架~
不過去到之後個個人又話個師博走左,
搞到我白撞,係坑口返返來...
今日又同龜龜影相啦~!!!!
佢地勁得意呀~kaka
今晚我無聊得制先搵返個日記出來打^^"