| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 10 月 9 日 星期日  |
| 好開心呀~~ |
分類: 未分類 |
今日要返漫畫班,
但係我原本諗住唔返架,
但係最後一堂就返埋佢啦~
我10點倒就返到去,
之後就去一1SATURN玩左一陣,
之後落左去小食部等埋OSCAR就上去啦~
我同OSCAR一上到去之後就見到D人係到玩緊,
都唔係上堂=w="
過左一陣
就無無聊聊咁出左去同OSCAR吹下風~
跟住去左樓梯口睇人打排球
之後見到Mr. Leung係下面就即刻衝返上去=w="
再過多半個中倒,
我同OSCAR心諗個Mr. Leung都走左啦~
跟住就出返去,
點之一出去就見到佢,
仲比佢左話一陣........
又話我地做乜唔著校服...........
差唔多落堂前15分中,
我個漫畫班阿sir就問我有冇與趣畫同人志,
因為佢地出年2月會出書,
係一本類似以前ge"少年Jump"
當中有好多個故事~
咁個阿sir又話我咁中意畫龍珠,
就問我有冇與趣,比個機會我試下~~^^
|
|