滔"B"強 || VikToR{無聊日記}
我無聊咪寫下囉~^^"
Viktor
暱稱: 滔B強
性別: 男
國家: 香港
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
哇~!!成半年未打過啦!
好耐冇寫過啦~
好開心呀~~
攬球開班啦~~
無聊的一百問
文章分類
全部 (12)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 12
留言總數: 4
今日人氣: 8
累積人氣: 1087
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 10 月 9 日  星期日   晴天


好開心呀~~ 分類: 未分類

今日要返漫畫班,

但係我原本諗住唔返架,

但係最後一堂就返埋佢啦~

我10點倒就返到去,

之後就去一1SATURN玩左一陣,

之後落左去小食部等埋OSCAR就上去啦~

我同OSCAR一上到去之後就見到D人係到玩緊,

都唔係上堂=w="

過左一陣

就無無聊聊咁出左去同OSCAR吹下風~

跟住去左樓梯口睇人打排球

之後見到Mr. Leung係下面就即刻衝返上去=w="

再過多半個中倒,

我同OSCAR心諗個Mr. Leung都走左啦~

跟住就出返去,

點之一出去就見到佢,

仲比佢左話一陣........

又話我地做乜唔著校服...........

差唔多落堂前15分中,

我個漫畫班阿sir就問我有冇與趣畫同人志,

因為佢地出年2月會出書,

係一本類似以前ge"少年Jump"

當中有好多個故事~

咁個阿sir又話我咁中意畫龍珠,

就問我有冇與趣,比個機會我試下~~^^






訪客留言 (返回 Viktor 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]