我成年都未去過水啦~
我仲記得上一次係同CHARLES同KENNY饣學5年級個時~
今日返到學校都冇乜特別事~
放左學之後就同ALEX去左食D野,之後再行多陣就走左~
太約6點,我就去左佢個會所個到游水~
返到來8點幾倒啦,之後去左M記食野
之後就返左屋企Lu~