| 嘈 |
話咁快3日既大假又放完啦.
聽日又要上學去.
上午執埋d手尾.
之後落左去食野.
煩.煩. 係泳兒.
無啦啦見到佢. 戈d咩哈佬喂.
...去會合mother. 食野.
原本清靜咁食野咪幾好.
你又要係度唱戈首感應.
好高音. d fans仲要係度高呼.
.................................................
嘈住晒. 你話側田就話啫,yo!
化學...
|
| 刊登時間︰2006-10-30 04:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 漆黑的學校 |
今日既上午都無咩特別.
Lunch後上P.E.
無野呀?!跑步.shit.
好唔掂. 仲要整埋戈d起跑動作.
難頂. 個buttock咁大.
之後就分左幾groups玩籃球,badminton,volleyball戈d啦.
但係我同蔡人都無玩.
做咩呀?! 迷你演唱會.oh!...
仲要賴起勁咁.
P.E.過後德育. 無聊.
3:45物理test.
開頭賴起勁.去到最後後勁不
7a&8e.不行.
睇住個天不斷地變黑.
最後真係唔得啦.6:05走.
wow~一出classroom,好黑呀.
呀蔡話好有探險既味道.
雖然有d驚,但係又好興奮.yo!
四年來第一次咁夜放學.
平時條路又迫又熱又多人.
今日就冷清得很,d人又廖廖可數.
我已經起不勁來啦.
番到home,係樓下間ok,買左支甜筒.
好彩今日無咩做.但係都要作文(eng.)
p.s有D驚份TEST既分數... |
| 刊登時間︰2006-10-25 07:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| chem... terrible. |
今日,數學戈d圖像唔多明.
咩兜,觸鬚. 研究一番.
之後小息問一問樹皮. 明明地啦都係.
物理份test...唉...好多人都高分過我.
好彩唔計分. 星期三戈個要+油先得啦.
無咩心情. 點解戈題計唔到300咖?!
Eng.lesson great!!!!係咩呀?B2囉.yoyo!
Lunch.B2棒.
最尾3堂都係chem. 問你死未?
miss教得勁快.但係我地就要記到好辛苦.
31test,,,又要記記記. 好多呀. ...
放學,唔洗補中文. |
| 刊登時間︰2006-10-23 04:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2 |
今日,點呢?
好似都無咩事發生.
物理,好多野做.
仲有2個test. 點算好?!
化學開始進入 terrible既階段.
午饍. 唱歌.(飛輪海)**
[每當我的目光 鎖定你的目光
秀出我的花樣 我有我的YOUNG]
yoyo.我真的不行了.
佢地不斷係我既腦袋浮現.
請不要再唱!請不要再唱!
中文作文....不用補堂.正.
放學番home,食左7件sushi(g.sushi)
棒!
中文戈個網上功課點呀?
說話戈part... |
| 刊登時間︰2006-10-17 08:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 無左大半日(補習) |
今日無左大半日.
為囫呀?咪係要補習囉.
朝早,八點幾就要出去.
番學校補英.
但係我lated 左,搞到我好心急.
好彩,miss仲遲.
個miss好thin,
polo,evisu,gucci. 唔差.
之後有個test. 唔係好識做.
11:00走人, 番home.
番到home咪做下d news cutting.
食完野,話咁快又要番學校.
中途見到呀chan.
上到去見到個呀sir, 怪!
take note,做數.
死啦.戈d主項唔識.
3:20放人.
呀chan陪我去新都.
交$ & 睇d野.
...................................
番轉頭,佢車我去尚德, 同佢'拑''公仔.
中途,oh my gob!
my socks呀, 係泥呀.
我不禁要除shoes整一整.
去到尚德,,睇住佢玩.中左2個.
...m記見到呀lee.
佢車我. |
| 刊登時間︰2006-10-14 05:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 52 | »
|