罕有地收到你sms, 有驚奇的感覺... 本身就念住天日先打番, 係既然開左電腦就打埋佢啦, 今日都係照常番工.~ 但時間過得比琴日更快.! :D 唯一相同的係同琴日一樣咁好笑, :P 今日做左件傻傻地的事, 客人話: 要凍0茶好定係氣水? 我聽錯左,, 話: 凍0茶加氣水? 我仲傻到即刻跑入廚房問 凍0茶可唔可以加氣水? 客人O 左咀咁講: 唔係呀, 我係話要凍0茶! 我話: 哦... 唔好意思, 我聽錯, 之後個客仲話. 小妹妹, 凍0茶係唔可以加氣水, 會飲壞人ga.... :......
(閱讀全文) |