今日同冬梅食晚飯, 原來我係咁享受同佢相處的時間,好輕鬆,好自然,同佢傾番呢五年黎的生活點滴,我發現帶眼識人係好重要,我真係好後悔認識左你! 你將我所有機會也拿走!我一直也以為我可以當冇事發生,原本唔得!原來我一直都係咁介意你所做的事!我今日終於將呢個守左五年的祕密講左出黎,成個心都舒服哂,好開心能夠再次同你相見,我冇念過我會毫無疑問咁講哂心中所想,更加冇念過你會完完全全明白我,你仲會教我點做,今日我真正感受到朋友的愛的偉大,我地能夠再次相遇係一種緣份,雖然今日的晚餐都係係euro 到食,但係感覺就大大不同,我會永遠記住呢種真致的感覺,希望下次再見面能否見番更多的小學同學,
今日先發覺, 有D 人感情會好穩定, 但有D人感情會好飄忽, 我知道每人對感情的定義都唔同, 但我今日肯定, 我....... ! 只可惜時間出現問題,
琴日, 我見到你, 我真係眼前一亮, ! 你真係完全唔同, 所有的感覺都不同 ......
等候! !!
|