無聊的一天, :S
什麼事, 我的心總是亂七八糟...
今日, 我狂花左, :P
我就覺得幾好睇ge, 打得唔錯,
但我唔係好明D 內容.... :S
Waiting for inception! :)
人與人相處, 係需要互相關心,
如果單一方面付出, 另一方面只收穫.
這段關係必定不會長久,
上帝, 請給我20個好朋友, 好讓我們一起到海洋公園遊玩 :)
 ......(閱讀全文)