YEAH! 去游水 :)
潛行空間,,, 好似好好睇咁:) :) :) :)
番遲左, GAS 已經走了 /_\
我30號唔番, 2號先番!! 你呢??????? <---- gas 見字請回覆!!
今日又黑雨, 連個天都日日唔開心....
我發覺係2:00-3:00PM 最大雨, :S
其實我琴晚好傷心, 好唔開心...
讀書原來咁重要!! 我明白了! @@
念通左啦... :) ......(閱讀全文)