有時候, 孤獨可以寂寞, 也可以是自由... :)
愈黎愈仲意番工! 輕鬆, 時間快過,,, :D
唔知係咪因為個條幸運之繩呢? :$
但我唔明點解會唔見左$14.6?? 邊個偷左我D 錢, .\_/.
christy and christine 真係比佢地笑死,,,'
MAY 姐, 好煩!
christy 講得岩, 可能係一個解脫, 而且人地的行為就係最好的解釋~ '
搭巴士番黎, 反省, 又反省, 呢2年真係好唔認真, bad ! @o@'
不打機的男孩 *_* 正
聽日又番工,
有工番又冇時間玩, 冇工番d時間又太多... :S
有D 失落,,, 都係平常心算啦,,, :)
某人成日唔應人! :@