LIliaN
WAI0323
暱稱: lilian
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-02-03
2010-12-19
2010-12-14
2010-12-13
2010-12-10
文章分類
全部 (120)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 120
留言總數: 74
今日人氣: 6
累積人氣: 3963
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 8 月 4 日  星期三   晴天


take the result of HKCEE 無奈 分類: 未分類

8月4日, 放榜日 :S:S:S

有驚無喜的一天,  血光之災???

6:45AM 就起床, 7:30AM 到千色同 man 食早餐.... :):):)

這一切當然是美好的,

但可惜當派成績的一剎那, 我竟然有不太好的feeling.

第六感? i don't know.

我只知道, 一定會比我想像中差, ....

果然,,不出我所料, 真係差過想像的2分,

9分, 單位數字! 打比呀媽, 佢話表姐19分,

我突然想封佢為偶像!! :O

意外, 意外, 意料之外, 所以dodo 姐的廣告係正確的!!!

一定要買定保險, 今次因為呀爸的機智, 一早叫我係Ling U 留左位,,,

所以我就唔使咁心急搵學校,,

當然, 因為9分, 對於副學士的收生要求, 都不算低,

所以我就跑到 City U ~~*      但我冇念過會直收...

之後就等完又等, 訓完又訓, 行完又站, 都仲未等到個2個同學.....

8:00PM?? 佢地現身啦, man 失敗了, 唉....

想的, 像是我 ; 不想的, 卻是我 !

why ? i really don't know... hope everything will fine in tomorrow...   with KIT man...

 

 

 

 

 



2010 年 8 月 3 日  星期二   晴天


2010-08-03 分類: 未分類

放榜啦天日, 成績早就預左,

因為係自己考出黎, 一定會估到成績係點, !!

我知道的, 我預左2分, 咁到時幾多分都唔會太傷心呀MA

但係... 我都係好驚睇個下,,, 我怕我暈低左,,,

當然我係念多左啦.

但都係好驚下, 唔止緊張咁簡單.:S

大家見埋天日,,,就真係各奔前程.... !!! @O@

我好唔捨得.!! T_T

加油呀... 比膽自己 :) YEAH!

信就得GA啦, 只要信!!&wsp......

(閱讀全文)