哈哈,,, 開心, 搞笑的一天, :D
食完午餐, 就同鄭生行元朗, 不過行黎行去都好似係個到 :S
4:05PM 去左巴倫紐睇魔法師門徒, 我覺得好好笑, :D
之後就番元朗食元氣, 哈哈... 男仔要飲4匙綠茶粉 :P:P 苦嗎?? :O
好輕鬆的一天, 多謝文俊的晚餐 :) :) :)
不過你要休息多D, 因為你真係好攰,,, :(
食多D 二寶啦, 二寶是你精神之柱 :P
原來我們三人都有共同背景...
是緣份令我們相識嗎??
今日番左去大家樂, 好開心呀!! :)
因為的確係一個好好的回憶,
係一個屬於冬梅, 文俊, 同埋我的共同回憶...
就係因為呢份工, 令我地由普通朋友, 變成好朋友 :D
因為呢份工, 我開始識得關心別人......
E34 呢傢可惡的巴士, 次次遲到, 今日都突然變得好準時, :):):)
望住番工的路途, 我明白, 人唔可以只依賴一樣東西或者人,
要進步的, 雖然我真係好驚,,,去到城大唔知會點......(閱讀全文)