今日早上, 其實已經有少少唔舒服,
不過算啦, 念住休息下is ok ! :)
but 多謝$0 薪金外賣仔 :P 多謝你的大快活 :)
之後......
7:00 PM 同呀媽去海天酒樓食晚飯, 因為出左糧,,, 要孝敬下佢 :P
點知就出事啦, 搭搭下車, 真係愈黎愈痛囉, :S
痛到我.... 我想叫呀媽帶我去醫院, 打針 :S
係車上面免強地訓著左, 好快就落車.
本身就好番DD, 點知行多兩行, 又痛過,
如果要我形容呢種痛, 一定係10萬級痛 !!!!!!!
去到酒樓, 我真係痛到忍無可忍, 我打左比呀凡達, 點知,,, 唉, 被neglect了/_\
之後打比你, 其實我覺得唔好意思, 因為我打比你, 好似阻住左你咁, :S 又好似嚇親你..so sorry ! :(
我個時真係痛到喊左出黎, 真係好辛苦, 好耐都冇試過咁辛苦啦... :(:(:(
我念我係餓壞左 :S , 因為見到野食, 我食完之後就冇咩事咁.... :O
點解成日唔記得起身食野...:S:S:S
今日係一個教訓, 我會早D 起身食野, :) 一定要食中午個餐 :D
哈哈哈....
食完晚飯, 就好開心咁番屋企, :):):)
|