PRE- ASSO...
新的開始 :D
但第一日就遲到.. :S 但我好肯定唔會再有下一次. !!! .\/.
玩遊戲, 派野, 已經用左2個半鐘,,,
我地班係最遲放:S
開頭仲擔心新環境會唔適應...
依家唔使啦,, 因為個個都好nice, 仲有好多元朗人 :)
可能放假都見到面呢. :P
仲可以食番個high tea :D
睇黎某人就黎變成識女大使 :P
哈哈...
我要努力, 因為我要入 U ! !! .\/.
開心and 辛苦的一天...
10:30 PM 由元朗西鐡站出發, 前往OP 大樹灣... :O
其實我覺得太早啦... 好眼訓... :S
大約12:00PM... 終於到步啦 :)
因為朋友識人...所以買飛都有 7折 :P
12:30PM 入場, 排左 9個字先排到 越礦飛車,
好刺激 :D:D:D:D 離心力好大... :S
哈哈,... 朋友仔落車嚇到傻左.. :P
之後去左海洋館...&wsp......(閱讀全文)