QM QM QM QM QM QM
QM QM QM QM QM QM :@
:@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@
哈哈... I love you !!!
好攰,
D英文好難, 我唔識.
加油呀! 我會成功入U! :)
我唔識IT ...
點解會唔識, 因為我之前唔聽書, /_\
如果之前努力D, 就唔會咁啦,,,,
中化堂, 悶到暈,
我以為係作文, 咁我就可以大顯身手, 點知.... 係講中國歷史 :S sosad
唯一可以期望係QM,
天日上QM, 希望醒醒定定, 唔好唔明, 又唔識.
最好就多多功課, 因為愈做就會愈識.. :):):)
 ......(閱讀全文)