今日真係好攰,
我未試過番學搭地鐡, 站係到都訓得著 :(
真係好好好好好好好好好眼訓. :S
D 藥真係好強!! :'(
今日係中秋節 :) HAPPY :D
但我冇落去玩塋光棒 /_\
天日夜晚先再去玩過 :P
最憎D人拖泥帶水,
真係好討厭 -,-
好彩已經唔需要再見面了!
哈哈... 今日好攰,
手好痛, 我連筆都拎唔起 :S
天日中秋節.
2年前的中秋節, ...... 不過你應該忘記了 /_\
SOSAD...
其實今日係一個好機會比我睇清楚你......(閱讀全文)