今日, 真係運吉-,-
晨早起身去九龍灣做project , 點知呀boris 哥 訓到唔知醒,
冇黎, 就令我地成班人一齊等,
唔係等Boris 出現 係等上堂呀
2:00 PM 先上堂-,- 我10:00就開始係TF 等,
同班長, Erica, Tracy, kai yan , sze, 玩大佬2 -,-
有大陸版and 香港版 :S
食lunch 係 M 記, :O:O 好耐冇食,
今日D 堂真係悶到暈, :S
琴晚我真係好唔掂, 咁大個人都仲怕行雷,
因為行雷 我3:00AM 就醒左,
因為行雷 我唔敢去toilet -,- 要搵人傾TEL 先敢去 :S
今晚又好似要行雷咁, 但我好攰, 唔理咁多, 訓左先算,
我怕我又再次走入困境,
我想, 只要不再幻想, 便可!!
原來刻意製造的緣份, 並不長久 :(
|