中午lunch wif Erica :) 我終於冇遲到 呵呵....
琴晚終於做完QM , 大功告成,
多謝班長相助 :O
今日放學, 同朋友仔去食越南野, :S
原來我係唔識夾d 粉, :O:O
我仲彈到成枱都係水 -,-
點解會冇叉?? :O:O?
哈哈, 你都係減下肥啦, :P
行商場, 唔好彩地比人發現..... :S:S:S
之後仲成為討論話題 :(
講左好多次, 偏偏唔信 -,-,-,-,-'''''
算吧. ! 無聊事一宗
星期六, 真係好悶,
番個2個hrs 中化,
真係唔化啦個趙sir
不但周圍問人問題, 仲要叫令人出黎自我介紹一次.
我都唔知自己講左D咩, 可以令住班大笑 :S
不錯的一天 :)
|