其實真係好想將我的心情一一咁講哂出黎
好掛住陳潔敏, 今日我番屋企, 睇下手錶, 原來又係4:20 PM
一年前我就係日日都同陳潔敏一齊放學,
一齊行個條路,
所有的感覺突然湧上心頭
其實我仲好掛你, 我好想同你講
好掛住PE lesson, sport day
以前好討厭的,,, 依家都變成最難能可貴
如果當初識珍惜, 多好...
好攰好攰好攰, 比番中學時更攰,,,
日日都哂好多時間係搭車
我就黎變左西鐡之友, :P
突然有個好傻的想法,
如果我同陳潔敏都一齊重讀,
事情會唔會變得開心好多?
HAHA
今日係ANDY 生日,,, 呵呵...~~
琴日同呀爸講,,,
比呀爸鬧番轉頭,
呀爸問: 你唔係想叫我比錢你買個cake 比佢呀???
我話: 你會唔會念多左?
呀爸話: 就算係買左, 你念住點送呢? 你肯定係想食埋佢當宵夜啦
我聽完真係唔知比咩反應佢好 :S
最近都有好多project 做, 好攰攰攰......
真係襯有時間依家做下英文個份presentation 先... :P:P
雖然好多野做, 又好攰, 但動力無疑係比以前多左,,,
而且仲有埋假想敵 :P
|