I THINK I REALLY RELY ON U...
SICK , sosad! :(
國慶日,
無錯, 原本我係過得好開心.
但接到電話後, 心情即刻180度轉變...
唉... 請問可唔可以和平地工作一次???? why not?
今日, 去屯門睇狄仁傑,
真係好好睇, 我好耐冇試過咁認真睇一套戲, :)
今日睇戲, 我都覺得朋友仔係一個成熟的人... :P:P haha
maybe...
緣份?
好努力咁勸掂你地, 但係妳一句話唔好......(閱讀全文)