| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 9 月 20 日 星期一  |
| 2010-09-20 |
分類: 未分類 |
嘩嘩嘩,,, 好彩QQ 冇事, :P
今日同朋友仔去碌0,
好痛呀隻手. :S
真係咁有緣? 係仁愛堂到見到小學同學 :O
呀次冼生 :D 佢都認得我呀!! 哈哈....
好開心 :P
但隻手好痛 :(
打左2個鐘, 之後落大雨 :S
番屋企個時比希生 打擾 :(
真係有理說不清 -,-''
收線仲比朋友仔話我唔respect 佢 :O
OH ,,, sorry ! :(
此終都係安於現狀最好! :D
琴晚發夢, 見到林峰,
我變左方麗京:P
都見到你, 但我並唔係方麗京 :P
哈哈,,,, 又係傻傻地GA 我! HAHA
|
2010 年 9 月 19 日 星期日  |
| 2010-09-19 |
分類: 未分類 |
今日去食中秋飯 :( 好想番學, 唔番學真係好悶, 唔想出街 :S :S :S :S :S :S 發怒了! 我的狗狗病了, /_\ |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 60 | »
|