今日, 落大雨, 與我心情不迎而合
......
今日, 同平時一樣, 冇咩特別,
只係個心好似唔知點咁,
有D不安, :S
但又唔知咩事:(
夜晚做project 做到暈左...:(
好辛苦呀!!!!! ''
琴日唔記得打, 劉華又開concert 呀!!!!!
Andylaubaby wants to watch Andy concert -,-
-,-,-,-,-,-,-
哈哈..... 20-31/12 呵呵,
今日, 我中化堂要講中國文化,
我講左中國人仲意結左婚先洞房
但外國人就仲意同居先結婚
咁就比人笑到傻左啦... :......(閱讀全文)