我想睇搞鬼吸啜大製作, !!! @o@
唔知點解, 會有呀凡達特別版,
又想睇埋,. 但內容又唔知係咪一樣.... :S
30號就番學啦. 唔知新環境, 新人事, 會唔會搵到我想要ga 野呢?! :O
開始感覺到, 一切已成過去,
唔再在乎了. ! :)
好開心呀今日...
6:30 PM ... 13個5E 班同學,
wendy, christy, black girl, c man, dickson, 孫妹, chow chow, keith, kenny, 民山, jason, 鴻鴻, 同埋我 :D:D:D
一齊係正記食晚飯,
雖然唔算係齊人, 但都算係一個5E 聚會 ! :O:O:O
大家無論係樣貌, 或者路向都各有不同,
但我地唯一相同係彼此的關......(閱讀全文)