好啦, 辛苦星期三終於過去了....
其實真係好攰, :S
對你的心態開始有所轉變...
但我想, 還是保持現在會更好... :)
連續兩日番home 途中都見到簡sir,
今日仲見埋莫斯科 :P
好彩, 仲認得我... :D
今日搭west rail, 竟然同曾雲傑同一car車, :O
但太多人,,, 我見到佢, 佢見我唔到,
我又叫唔到佢... sosad
天日又QM, 個份notes 真係要多謝你, THX :)
今日除左要踢拖, 要行得超慢, 又痛之外,
總括都尚算OK !
過得好快, 好快又放學:P
BAD..
早上wif 呀爸吵架, 唔比我出門口. 遲大到... :S
約左10:00 做project , 11:30 先到... :(
SORRY , MY GPMATES
之後去溜冰,
我學識左呀,,, 不過就好唔小心咁留底左塊皮係溜冰場到 :'(
真係痛到死.... 好彩得班長+ Erica 幫幫手炸... sosad
班長係咁趺-,- 我地就溜得超快啊!! :P
我地三個拖住手去溜, 點知........(閱讀全文)