今日一早就去食壽師, 我覺得好笑多D ... :P
2:30 PM 就到巴倫紐睇戲, inception. well done !
只係最結果有D唔明... 可能我悟性低, 掌握唔到....:S
7:00PM 食晚飯, mos burger, 都幾好食呀, 好搞笑呀 鄭生同冬姐, :D
我笑到出唔到聲...哈哈哈哈.....
點會助養一個小朋友, 一個月只係$10, 點夠食呀???!!?????? :O
食完飯後, 發生的事, 就好似一場夢咁....
anyway, 試過, 就無悔啦!! 唔好sad! :) :) :)
知道結果總比估估下好呀~ :)
|