鬼仔BaBii///愛情係點既!?
愛情..
係痛苦嗎!?
定係點!?
WHL830
暱稱: -ゞ豬仔BaBii`
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
家姐,,,,我唔想你甘痛...
2009-04-06
2009-03-04
2009-02-19
愛....情....
文章分類
全部 (8)
愛情野 (8)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 8
留言總數: 10
今日人氣: 4
累積人氣: 356
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 2 月 19 日  星期四   晴天


2009-02-19 感動 分類: 愛情野

hihi..
我又係呢度poz我既日誌啦

呢一首係我作既歌..
睇啦..
1...
2...
3...
Baby...
作曲:南
主唱:鬼仔

oh baby..
i love you
i love you
so much..
你給我的勇氣
我來當了自信,,
wor!!!
我希望永遠分不開...
但是又怕失去了你...
最後...
只有我來傷心難過(高音]
baby..i love you(低音]

好唔好聽呀?!
比個cm好wor!!

另外...我打一篇野,,

我累了..
只可以再傷你的心,,
我也很傷心..
但給了別人知道我們的關係
只可以分開一下嗎?!
我也不想嫲!!
只可以怪我不懂事..
知道你的愛//
但我並不可以接受..
我也知道你會很辛苦的..
只是分開一下子嫲..
但你會等我嗎!?

仲有一篇...

那時候..
你說愛我的..
但是真的嗎?!
至到我們分開了//
我心裡己有了一個答案..
當我再看見了你..
你和一個女孩
好開心...
這個時候..
我先知道..
什麼叫幸福...

得啦..
今日..
老婆比左張紙我...
係下面..
自己睇啦

發表時間:2009-02-19 07:50 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 WHL830 的日誌)


babE_din 於 2009-02-20 09:32 PM 發表:
哦哦`明解.
好哇`bE fD`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



盈;] 於 2009-02-19 09:24 PM 發表:
.3.d字好令
遲d再寫過俾您;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



乂啊安_卍 於 2009-02-19 08:02 PM 發表:
唔錯呀.....果然有啊哥咁上下勁啵...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 .....
係嫁...
你係呀哥嫲..
so..
我更係有你甘上下勁啦
Posted at 2009-02-19 08:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]