至從知道你有病之後,.
我只可以係旁邊睇,,
咩事都做唔到..
我係唔係好冇用!?
但有一日
我諗通左,,
以後可以係身邊鼓勵同支持你,,
哄下你開心,,
比每一日快樂
比你安心d走...
第二篇,,,
點解你一次又一次傷害我!?
最初我地好開心甘,,
每一日都傾電話,
但...但係內左之後你一直打電話比我,,
我唔係唔聽你既電話..
只係係屋企唔方便聽你的電話!!
你就話要同我散..
我好傷,,
但係冇啦啦你sd個sms黎話要重新開始,,
如果我唔原諒你,,
你就割脈///
好傷..
你夠竟想玩我玩到咩時候?!
你地覺得邊一篇打得好好呀?!
留cm呀><
|