鬼仔BaBii///愛情係點既!?
愛情..
係痛苦嗎!?
定係點!?
WHL830
暱稱: -ゞ豬仔BaBii`
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
家姐,,,,我唔想你甘痛...
2009-04-06
2009-03-04
2009-02-19
愛....情....
文章分類
全部 (8)
愛情野 (8)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 8
留言總數: 10
今日人氣: 0
累積人氣: 358
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 3 月 4 日  星期三   晴天


2009-03-04 分類: 愛情野

至從知道你有病之後,.
我只可以係旁邊睇,,
咩事都做唔到..
我係唔係好冇用!?
但有一日
我諗通左,,
以後可以係身邊鼓勵同支持你,,
哄下你開心,,
比每一日快樂
比你安心d走...

第二篇,,,

點解你一次又一次傷害我!?
最初我地好開心甘,,
每一日都傾電話,
但...但係內左之後你一直打電話比我,,
我唔係唔聽你既電話..
只係係屋企唔方便聽你的電話!!
你就話要同我散..
我好傷,,
但係冇啦啦你sd個sms黎話要重新開始,,
如果我唔原諒你,,
你就割脈///
好傷..
你夠竟想玩我玩到咩時候?!

你地覺得邊一篇打得好好呀?!
留cm呀><

發表時間:2009-03-04 08:24 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 WHL830 的日誌)


mix0946007 於 2009-03-09 08:16 PM 發表:
我覺得第二篇好,因為有人為你咁樣做~證明你好有魅力~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 第一,,
thx你個cOmMeNt先
但係唔係真嫁....
by the 小嵐
Posted at 2009-04-06 09:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]